27 stycznia 2014

Uczta Wyobraźni czyli jak Empik pokrzyżował mi budżet na styczeń

Mój książkowy budżet na styczeń stworzyłam w oparciu o premiery. Planowałam ograniczyć się do drugiego tomu "Szubienicznika" Piekary, "Długą Wojnę" Pratchetta i "Republikę Złodziei" Scotta. Niestety wydawnictwo MAG ogłosiło promocję na kultową już serię Uczta Wyobraźni, a mianowicie 1+1. Kompletuję ją już od jakiegoś czasu i niestety żadna siła nie potrafiła mnie powstrzymać przed zaopatrzeniem się w niektóre z brakujących mi pozycji. Co lepsze (gorsze?) czuję w kościach, że przed 4 lutym (kiedy kończy się owa promocja) jeszcze zajrzę do Empiku i wrócę z kolejną porcją książek od MAGa.



3 komentarze:

  1. Książki, tak dużo *.* Ja wczoraj odwiedziłam Empik, ale wyszłam z modeliną. :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście wolę modelinę kupować przez internet, bo wychodzi dużo taniej ^^ Niestety Empik straszliwie zawyża ceny artykułów papierniczych i rękodzielniczych ;/

      Usuń
    2. Hm, akurat widziałam ją na allegro i kosztowała tyle samo. :< Chyba, że naprawdę nie umiem szukać. Ale i tak będę zamawiać inne kolory przez internet, gdybyś znała stronę, gdzie można tanio kupić, to daj adres. ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...