29 stycznia 2014

W blasku ognia

Klika miesięcy temu pierwszy raz spotkałam się z Uniwersum Metra 2033. Dostałam w prezencie dwie książki Dmitry Glukhovsky'ego, twórcy tego uniwersum. Zakochałam się od pierwszej linijki i dosyć szybko powiększyłam moją biblioteczkę o dalsze części cyklu napisane przez fanów.
Ku mojej radości kilka dni temu ukazał się zbiór opowiadań osadzonych w post apokaliptycznym świecie Metra, stworzony przez polskich autorów. Póki co dostępny jest jedynie jako ebook, jednak mam nadzieję, że uda się przekonać Wydawnictwo Insignis do wydania wersji papierowej. Kilka tygodni temu wywalczyliśmy sobie regularną sprzedaż gadżetów związanych z Metrem to może teraz warto powalczyć o kolejną książkę wydaną na papierze?



Ebook do pobrania za darmo ze strony woblink.

2 komentarze:

  1. Pierwszy raz słyszę o takiej książce. :) Myślę, że wydawnictwo powinno wam ją wydać - przecież to polscy fani! I na pewno chcieliby wersję papierową!

    OdpowiedzUsuń
  2. nie słyszałam o tej książce :)

    http://spowiedz-na-blogu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...