12 lutego 2014

Legendy zamków karpackich

Tym razem dokonałam zakupu w pełni kontrolowanego. Podczas przeglądania profilu Pawła Zych na Lubimy Czytać zauważyłam, że pojawiła się tam nowa książka. Szybko się z nią zapoznałam, założyłam płaszcz i udałam się do księgarni. 
"Legendy zamków karpackich" nie zostały wydane w cyklu Legendarz, jednak mają z nim wiele wspólnego. Autorem ilustracji jest Paweł Zych, a treść opracował Bartłomiej Grzegorz Sala, który współpracował z duetem Zych/Vargas podczas tworzenia "Wielkiej księgi polskich smoków" (premiera już w kwietniu).



W przeciwieństwie do książek spod znaku Legendarza tutaj przeważa tekst, a ilustracji jest dużo mniej i są one czarno-białe.


Niestety dużo więcej napisać nie mogę, ponieważ od razu po zakupie zaproponowałam mojemu dziadkowi, który jest miłośnikiem zamków i wycieczek w góry, żeby przejrzał tę książkę. Stety/niestety książka tak go wciągnęła, że będę mogła ją przeczytać i napisać recenzję dopiero kiedy on ją skończy.

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...