01 czerwca 2014

Podsumowanie maja

No i 52 książki stuknęły (oczywiście wliczając komiksy)! Patrząc na poprzednie lata obstawiałam, że uda mi się to osiągnąć "po sesji", a tu niespodzianka. Maj był dobrym miesiącem na czytanie, oby czerwiec okazał się taki sam lub lepszy.

24/25 Ursula K. Le Guin "Czarnoksiężnik z Archipelagu"
25/52 Dariusz Domagalski "Vlad Dracula" recenzja
26/52 Ursula K. Le Guin "Grobowce Atuanu"
27/52 Chris Beckett "Ciemny Eden" recenzja
28/52 Łukasz Śmigiel "Decathexis" recenzja
29/52 Caitlín R. Kiernan "Tonąca dziewczyna"
30/52 Ursula K. Le Guin "Najdalszy brzeg"
31/52 Ursula K. Le Guin "Tehanu"
32/52 Terry Pratchett "Para w ruch" recenzja
33/52 Ursula K. Le Guin "Inny wiatr"
34/52 Ursula K. Le Guin "Opowieści z Ziemiomorza"
35/52 Chuck Hogan, Guillermo del Toro "Wirus" recenzja

Komiksy:

18. Grzegorz Rosiński, Jean Van Hamme  "Thorgal, t. 9: Łucznicy"
19. Grzegorz Rosiński, Jean Van Hamme  "Thorgal, t. 10: Kraina Qa"


2 komentarze:

  1. kiedyś też zaczytywałam się w Le Guin, ale trafiłam na kiepskie tłumaczenia i trochę się zraziłam... Ale Ziemiomorze rządzi :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tłumaczenie nie jest złe, jednak czasami pojawiają się literówki, a moim zdaniem w wydaniu specjalnym powinni zwrócić na to większą uwagę

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...